berakhir september 2014

pengakhiran september aku...




september....suka duka berjuang bersama...adudui..ritu rasa macam lama lagi september nak habes ekh ni esok last september 30...tah jumpa lagi ke idak september taun depan huhu...


bulan ni 2 pekara buat at aku sodehhh dan poning...


yang poning nyooo...
my imam tertibeeee jer rush aku buat urusan nikahhh...arghhh ritu aku ajak uroskan xmaw..nnt la awal la...ergggg naseb tak leh gigit...so aku pon amek masa sabtu lepas tok completekan kat ENCR tu..borang dye n borang aku atas pertolongan mem aku ... tq kak.ira huhu ...

kak ira pon tak lama lagi jadi hak orang 7 nov 2014 dye nikah moga urusan dye dipermudahkan la aamiin...

ea hah balik pasal aku balik....huhu jumaat mlm nye my imam gabra...mau taknye...orang suh buat awal tak mau kan..gasak...

tapi tak sampai at plak so aku pon coolkan dye rilex..aku cakap aku akan settelkan..so tidoo dengan at yang tenang..sebenarnya aku pon gabra sbb aku takot tak sempat siap dlm 1 hari..tapi alhamdulillahhh syukur..allah maha mendengar at aku...mana tak nya da aku janji boleh2 buatnye xboleh tak pasal aku pulak yang kena bebel dgn dye hihi...


tapi penat dye jangan kate ah..ngtok,.. lapo...dengan ramai orang adoiii...ponat2...tapi mmg syukur sattel...tgu ayah je settel dgn kadi pastu inshaallah boleh nikah law tak ada apa2 hal yg menghalang....



yang sodey nye...
30 sept 2014 huwaaaa.... gemik lebihhh


my imam da bertolak ke Lumut,perak atas urusan koje...dye kate naseb awak laa nanti pas kawen pon ditinggalkan ...dengan senyuman je aku balas sbb aku tahu dye pergi atas urusan kerja bukan berfoya2...law dye berfoya2 jawab la dgn allah >>ugutan batin<<  

semoga pejalanannye dirahmati allah lindung dye allah jaga dye untuk org2 yang syg kat dye...




semoga rezki mu sntiasa bertambah sayang....
andai jodoh kita kuat pastinya kita bersatu dihari pernikahan nanti..ilusm...!!










bia la senyuman penganti sedih agar dye tahu aku kuat walaupon dye jao dari ku...jaga dye untuk ku ya allah...

Comments

Popular Posts