NOVEMBER
kian berakhir....december cuba menghadirkan diri untuk menganti november....
bulan terakhir untuk setiap tahun....




Hhhhhhhuuuuuuwaaaaa.......


DECEMBER

aku mengharapkan sesuatu keajaiban akan terus hadir untuk aku meniti hidup yang akan berubah...
menukar status...huh...hak orang??
persiapan???
alhamdulillah even saat akhir aku pusing pikir $$ 
allah hantar orang tok tolong aku...
sesunggguhnya allah maha memahami hambanya dalam keadaan yg gusar..
tapi kita sebagai manusia salu leka dengan dunia >> aku pon sama<<
...............................


yang penting aku tengah pening nk pelamin macam mana...
sume cecantik...devassss.... $$ je x devasss... allah...


meh tunjuk sikit angan2 pelamin aku...















tu en google nyer sponsor...
cantikk kann tapi ni semua costtt,,,,


tgu la pelamin aku t mcmn gaya nye hope sume okkk

Comments

Popular Posts