****************puhhhh...puhhhh...puhhhhh******************



pergh berabok blog...

assalamualaikum semua
allahurabbi dah Mac 2016 da.. aq pon da selamat melahirkan puteri kedunia, da 4m da alhamdulillah..
pengalaman jadi ibu memamg pengalaman yang sweet dan sangat beruntung mereka yang merasai nikmat ni...apa pun jangan bersedih mana yang masih menunggu kehadiran zuriat saya doakan agar anda juga merasa nikmat baby berada dalam rahim anda,aamiin....


sebenarnya, tujuan aku kembali berblog adalah nak kongsi dengan mak2 jemah kat lua nun...
tentang #radiodigitalalquran #radiominialquran yang banyak manfaatnya.. nanti aku upload gambo..
bukan apa benda baik dan tambah pahala apasalahnya kongsi bersama..

#radiodigital ni aku guna sepanjang aku hamil sampai la puteri aku da 4m ni..law tak bukak @radiodigitalalquran ni payoh benor nak lelap mata...




meh sini .....




banyak manfaat..

nak buat hadiah boleh 
nak buat hantaran boleh
nak buat kegunaan sendiri pon boleh..




jika berminat meh la wasap 0127657866mm


babai u allsssss

Comments

Popular Posts