Assalamualaikum…

Puhh..puhh..puhhh… baru tinggal kejap da bersawang blog…hahah (perasan macam org tunggu je post baru)

Asal update blog mesti hujan ,, Alhamdulillah rahmat allah..
Wehh korang lagi berape hari je nak puasa… hah dag anti puasa belom?? Aku ni baru je menganti.. tapi 1hari je..menangguh2 sampai nk jumpe ramadhan balik…

Sebenarnya aku update sbb nak share barang FREE diknon…. Hah asal free je kita sebat la haha… dan mesti war2 kan..haha..

Di sebabkan aku ni kurang minat minum susu,, so kawan2 saran kan mintak sample.. almaklum sekarang mana nak bg sample suka2 kan..pegi klinik pon belum tentu ada sample.. so kawan opis aku pon ajo ler mintak barang FREE secara ONLINE ok xpayah nak daftar2 borang2 pos bagai dah sume hujung jari jer  nak dengan tak jer..

So kornag taip je la “SAMPLE SUSU FREE” tgk korang la nak FREE apa.. kawan2 opis buat pampers sbb dorang ada baby .. disebabkan aku baru je preg so aku mohon susu la.. (‘’,)
Baru ni aku dapat FRISO ,, TQ FRISO


mcm2 susu ada kat situ..mana korang nak cuba..cubala

Lepas tu tangan jari jemari gatal..nak FREE je.. aku pun daftar la mana yang aku berkenan..
Aku mohon PANTENE , baru punya hokeyyy… PANTENE AQUA PURE  wangi hengkohhh..tak sabo nak guna… shampoo & conditioner 40ml ok jangan jeles jahhhh!!
 TQ PANTENE !!



So kesimpulannya..jangan ler kita sia2 kan barang FREE yang nak dorang “sedekahkan” tok kita …

Selamat menyambut bulan ramadhan.. puasa jangan tak puasa…!!

p/s: jangan puasa yang2 yok, pagi2 bukak periuk…




Comments

Popular Posts