c awan biru indah ciptaan allah..allahuakbar!!


aku cume nk story mory 2nd time aku naik pelight...huh syok gak sebenarnye ekh...
ni aku ke BANDUNG dengan my mom musyuk2 tu hihkhik.. luv u mom..


DATE: 2MAC2014~5MAC2014
2 MAC 2014 (BUPDAY MYMOM KE 44)
4HARI 3MLM

FLIGHT: OFCOZ #airasia


perasaan: teruja giler aku nak kesana..sbb dorg kate barang murah..(siyes aku org 1st kemas baju haha seminggu awal)

mood kerja: hah mmg hilang dah hikhk

c muka excited naik pelight :-)


hari petama: 

sampai airport ni huh menghirup udara INDONESIA, @bandung
sampai bandung kol 2petang jam malaysia..ramai gila manusia..aku seram gak sebab hp da la xleh kol hilang mati aku hah so aku ngendeng je ke mana ma g ma pon gitu..tunggu punya tunggu sampai da kitaorg nyer supir..(aku ingat budak sekali da kawen..melepas haha..~muka manis nnt aku show pic dye)

so,pas da pick up kita org dye tny
supir:selamat dtg ke bumi indonesia..lalu ni g mana?mau balik hotel atau jalan..
oleh kerana mama ni br baik denggi n tetb dpt kencing manis so dye kn rehat dl
kami: ke hotel lalu la..lepas solat mandi keluar balik bisa ngak?
supir: boleh2..hotel udah saya booking..(menuju ke hotel)
@hotel patradisa

sampai hotel check in..masok bilik perghhh lega..
                                                  
                                                                belakang tu bilik kita org(muka kasi tutup)

                                                                 lepas solat kitaorg kua g jalan kat cni
                               
                                               xjao dr kitaorg nyer hotel 5 minit sampai..

                                                     kat cini cuci mate je dulu so xbeli pape..pastu kitaorg g lagi jalan2
ni tepi RUMAH TAS
70% huhu tp aq xminat
mn ada aku ad la pic ad la mama

setelah penat berjalan perot mintak diisi so apa lagi..aku cuma kate nk makan tp baget (ofcz bajet sbb g sane bkn tok mkn tp tok shopping n jalan)

ni la tempat makan aq n ma mlm 1st ('*')
DJOEROE MASAK
#tempat cantik
#makanan umphhh
#selesa
#murah
#nampak mcm ekslusif tp harga berbaloi
#org2 yg ramah










































































Comments

Popular Posts